ANKIETA BADANIA ZADOWOLENIA KLIENTA BWiK  WOD-KA  Sp. z o.o.

Szanowni Państwo. Prosimy o wypełnienie ankiety, która posłuży nam do doskonalenia pracy w celu zwiększenia Państwa zadowolenia z usług świadczonych przez BWiK WOD-KAN  Sp. z o.o.

1. Typ odbiorcy::
gospodarstwo domowe
pozostali odbiorcy
2. Czy jesteście Państwo zadowoleni z jakości dostarczanej wody?
a) bardzo zadowoleni
b) zadowoleni
c) średnio zadowoleni
d) niezbyt zadowoleni
e) nie zadowoleni
3. Proszę ocenić kompetencje, sprawność obsługi oraz uprzejmość pracowników Biura Obsługi Klienta:
a) ocena bardzo wysoka
b) ocena wysoka
c) ocena średnia
d) ocena niska
e) ocena bardzo niska
4. Jak oceniają Państwo terminowość oraz sprawność załatwianych spraw w zakresie wydawania warunków, opiniowania dokumentacji czy odbiorów technicznych:
a) ocena bardzo wysoka
b) ocena wysoka
c) ocena średnia
d) ocena niska
e) ocena bardzo niska
5. Na jakie trudności napotkali się Państwo w kontaktach z BWiK WOD-KAN?
a) nie napotkałem na trudności
b) zostałem błędnie skierowany
c) otrzymałem błędne informacje
d) nie uzyskałem żadnych informacji
e) poproszono o kontakt w terminie późniejszym
f) zgłaszałem sprawę więcej niż jeden raz
   g) inne, jakie? 
6. Inne uwagi, które pomogą nam poprawić jakość usług i współpracę z Klientem
Dziękuję za wypełnienie ankiety.