BWiK
„WOD-KAN” odebrało Złotą Perłę
Jakości - Najwyższa Jakość Quality International
2016
W dniu 29 września 2016 r. w Warszawie odbyło się Europejskie Forum
Jakości, którego zwieńczeniem była X jubileuszowa Gala
Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas Gali wręczono
nagrody w trzech kategoriach: QI product - produkt najwyższej jakości,
QI services - usługi najwyższej jakości, QI order - zarządzanie
najwyższej jakości.
Spółka Bialskie Wodociągi i Kanalizacja
„WOD-KAN” po raz kolejny uzyskała uznanie Kapituły
Programu Najwyższa Jakość Quality International i została Laureatem
tegorocznej edycji konkursu. Tytuł Laureata oraz Złote Godło Najwyższa
Jakość Quality International 2016 w kategorii QI SERVICES –
usługi najwyższej
jakości w imieniu Spółki odebrał Pan Józef Bańkowski
– Pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Zarządzania
Jakością. W związku z tym, że to już trzecie z rzędu tak prestiżowe
wyróżnienie Kapituła Programu nagrodziła Spółę
Złotą Perłą Quality International 2016.
Warto wspomnieć, że program od 10 lat wspiera i inicjuje projakościowe
postawy w firmach i instytucjach w naszym kraju. Jest to bezwątpienia niezwykle
cenna inicjatywa, podnosząca konkurencyjność polskiej gospodarki.
Gwarancję niezależnej oceny zapewniają instytucje patronujące,
niezwiązane z żadnym podmiotrm gospodarczym. Konkurs Najwyższa Jakość
QI kierowany jest do organizacji, które mogą poszczycić się
osiągnięciami na światowym poziomie. Wyłonienie zwycięzców
następuje po przeprowadzeniu analiz oficjalnych danych. Ważnym
czynnikiem są także opinie organizacji biznesowych i gospodarczych,
instytucji
certyfikujących
i powołanych ekspertów. Otrzymanie Złotego Godła Najwyższa Jakość QI oraz Złotej Perły Quality
International 2016 jest potwierdzeniem iż spółka z
powodzeniem stosuje od kilkunastu lat najwyższe standardy zarządzania
troszcząc się jednocześnie o poszanowanie środowiska
naturalnego.