HISTORIA   PRASA O NAS   KONTAKT


Menu



PRZETARG NA TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU POMP NARUTOWICZA  !!!!!      
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 3 z dnia 2006.01.04


POZYCJA 531

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Biała Podlaska: modernizacja technologii stacji uzdatniania wody przy ul. Sitnickiej w Białej Podlaskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Bialskie Wodociągi i Kanalizacja "WOD-KAN" Sp. z o.o., do kontaktów: Janusz Bystrzyński, ul. Narutowicza 35A 35A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436236, 3437187, e-mail: wodkan@sim.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Bialskie Wodociągi i Kanalizacja WOD-KAN Sp. z o.o., Zygmunt Jarosz, Wiesława Czarnecka, Janusz Abramowicz, ul. Narutowicza 35A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 342 60 71 wew. 24,58,29,, fax 083 342 29 13, e-mail: inwestycje@bwikwodkan.pl.

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).

4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja technologii stacji uzdatniania wody przy ul. Sitnickiej w Białej Podlaskiej.

1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja technologii stacji uzdatniania wody przy ul. Sitnickiej w oparciu o urządzenia do redukcji związków żelaza i manganu drogą intensywnego napowietrzania wody i filtracji w układzie jednostopniowym przy zastosowaniu złoża kompozytowego katalityczno-kwarcowego (bez dozowania chemikaliów) ze wstępną stabilizacją wody jurajskiej w zbiorniku otwartym, z jednoczesną modernizacją instalacji elektrycznych, kontrolno-pomiarowych oraz pełną automatyzacją i wizualizacją pracy stacji z robotami remontowymi budowlanymi wewnętrznymi i zewnętrznymi drogowymi, w trybie zaprojektuj i wybuduj..

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Biała Podlaska ul. Sitnicka 103-105.

1.5) Nomenklatura

1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.25.21.26, 74.20.00.00, 45.23.10.00, 45.25.20.00, 45.31.00.00.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

2.1) Wartość lub zakres zamówienia:

1.1.Modernizacja instalacji technologicznej.

1.demontaż istniejących 7 filtrów , 2 hydroforów, pomp i pozostałych instalacji technologicznych

2.montaż bloku odgazowania i napowietrzania ( 2 mieszacze wodno-powietrzne dn=2000mm, 1 zbiornik stabilizacyjny V=200 m?)

3.montaż 6 filtrów ciśnieniowych dn=2400 mm

4.montaż zestawu pompowego II? Q=500 m?/h i pompy płuczącej

5.montaż dmuchawy powietrza Q=4,5m?/min , BB 53

6.montaż sprężarki Q=0,54 m?/min

7.montaż rurociągów technologicznych PVC

8.montaż pomp głębinowych szt.2, wraz z remontem obudowy studni nr 2 i 3 3

9.montaż instalacji osuszania.

10.montaż wodomierzy śrubowych i przepływomierzy kpl. 7

11.wykonanie niezbędnych rurociągów technologicznych ze studni nr 4 do hali filtrów do zbiorników wody czystej i zbiornika stabilizacji wody jurajskiej

12.odtworzenie nawierzchni dróg, placów i chodników m? - 2150

13.wykonanie łapacza złoża z rurociągami dopływowym i odpływowym.

14.modernizacja zbiorników wody czystej .

1.2.Modernizacja instalacji elektrycznej i kontrolno-pomiarowej.

1.modernizacja systemu sterowania i pomiarów z wizualizacją i sterowaniem procesami z pomieszczenia dyspozytorni, oraz powiązanie ze stacją Narutowicza

2.modernizacja rozdzielni zasilającej, rozdzielni ujęć oraz montaż nowej rozdzielni technologicznej w budynku SUW

3.modernizacja pomieszczenia dyspozytorni i układu sterowania pracą urządzeń

4.modernizacja pompowni II?

5.modernizacja studni głębinowych

6.modernizacja instalacji wewnętrznej.

7.montaż agregatu prądotwórczego 400/230V, 85kVA

1.3.Modernizacja budynku w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych wewnętrznych.

1.wykonanie nowych fundamentów po urządzenia technologiczne

2.naprawa istniejących tynków m kw - 150

3.ułożenie glazury na ścianach m kw - 380

4.wykonanie nawierzchni posadzki i schodów z płytek o wysokiej odporności m kw - 350

5.pomalowanie hali filtrów i pozostałych pomieszczeń m kw - 1200

6.przykrycie kanałów technologicznych gretingiem ze stali ocynkowanej lub blachy ryflowanej aluminiowej m kw - 60

7. wymiana instalacji c.o. w budynku i remont kotłowni.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 08.05.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000 PLN.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także wykonawcy, którzy:

1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, zaprojektowali i wykonali co najmniej 1 obiekt tożsamy lub podobny do niniejszego zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 PLN. Za obiekty tożsame lub podobne uważa się stacje uzdatniania wód podziemnych, uzdatniające wodę poprzez napowietrzanie i jednostopniową filtrację w zbiornikach ciśnieniowych na złożach kompozytowych, z automatyką i wizualizacją procesu, o wydajności min 100m sześc./h.

2. posiadają przychód netto na koniec roku 2004 w wysokości nie mniejszej niż 7 500 000 PLN i dodatni wynik finansowy netto, wskaźnik płynności na koniec roku 2004 i na koniec III kwartału 2005 nie mniejszy niż 1 oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, na dzień składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN.

3. wykażą, że dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem do realizacji zamówienia posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia ( uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, projektanta i kierownika budowy i robót, w specjalnościach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej oraz elektrycznej).

4. udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty.

5. w terminie do 8 lutego 2006r. do godz. 10:00 złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zawierający dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:

1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie to wykonawcy składają wspólnie,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa każdy podmiot,

3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację tę składa każdy podmiot,

4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację tę składa każdy podmiot,

5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia te składa każdy podmiot,

6/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

7/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, oraz dla kierowników robót - uprawnienia ogólnobudowlane, instalacyjno-inżynieryjne oraz elektryczne wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

8/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych lub podobnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /referencje/.

9/ bilans na dzień 31.12.2004r i 30.09.2005r oraz rachunek wyników za 2004r i za 9 miesięcy 2005r albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2004r i 9 miesięcy 2005r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

10/ wskazanie podmiotu wiodącego - pełnomocnika wraz z określeniem jego roli stosownie do zapisu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

11/ polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy.

Dokumenty wymienione w pkt. 6,7,8,10,11 wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć łącznie.

Dokumenty wymienione w pkt. 9, musi złożyć każdy wykonawca oddzielnie.

Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zgodnie z rozporządzeniem z 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów (�), przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Wszystkie dokumenty winny być złożone w zaklejonej /zamkniętej/ kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego oznaczonej napisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na modernizację technologii stacji wodociągowej." Wniosek winien być połączony w sposób uniemożliwiający wysunięcie się któregoś z załączonych dokumentów oraz winien zawierać spis treści.

Sposób oceny spełnienia warunków: na zasadzie spełnia / nie spełnia.

2) Zamawiający przyzna punkty za spełnienie przez wykonawcę warunków posiadania doświadczenia:

a) wykonawca, który udokumentuje, że w okresie pięciu lat przed upływem składania wniosków wykonał więcej niż jeden obiekt tożsamy lub podobny(patrz pkt.1)1./ do niniejszego zamówienia o wartości obiektu nie mniejszej niż 1 000 000 PLN i wydajności nie niższej niż 100m?/h ( potwierdzenia od inwestorów), otrzyma za każdy następny obiekt - 3 pkt. Maksymalna ilość uzyskanych punktów - 12.

b) wykonawca posiadający za rok obrotowy 2004 przychód netto:

7 500 001 - 10 000 000 PLN uzyska 1 pkt.

10 000 001 - 15 000 000 PLN uzyska 2 pkt.

powyżej 15 000 000 PLN uzyska 3 pkt.

Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki oraz zdobędą najwyższą ilość punktów.

W przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej liczby punktów , Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych wykonawców.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:

1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5.

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.02.2006.

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.02.2006 godzina 10:00.

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.02.2006, godzina 10:00, Bialskie Wodociągi i Kanalizacja WOD-KAN Sp. z o.o. ul. Narutowicza 35A, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 201.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Z/2.06/I/1.2/93/04 Budowa i modernizacja systemu wodociągowego i kanalizacyjnego miasta Biała Podlaska - Umowa Nr Z/2.06/I/1.2/93/04/U/34/04 realizowana w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środków EFRR.

2) Data wysłania ogłoszenia: 29.12.2005.


Wynik przetargu!!!!!

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 120 z dnia 2005.05.17
pozycja 25722


Ogłoszenie o postępowaniu BZP nr 3/2006, poz. 531

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Biała Podlaska: Modernizacja technologii stacji uzdatniania wody przy ul. Sitnickiej w Białej Podlaskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Bialskie Wodociągi i Kanalizacja "WOD-KAN" Sp. z o.o., do kontaktów: Grażyna Ruszczuk, ul. Narutowicza 35A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3426071 do 73, e-mail:inwestycje@bwikwodkan.pl

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak.

Nr 3 poz. 531 z 04.01.2006

Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 496935,85 EUR

SEKCJA II: TRYB I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

3) Nomenklatura

3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45.25.21.26, 74.20.00.00, 45.23.10.00, 45.25.20.00, 45.31.00.00.

4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajšcego: Modernizacja technologii stacji uzdatniania wody przy ul. Sitnickiej w Białej Podlaskiej.

5) 5) Krótki opis: Modernizacja technologii stacji uzdatniania wody przy ul. Sitnickiej w Białej Podlaskiej.

SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

III.1) Udzielenie i wartość zamówienia

1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Oznaczenie oferty częściowej: 1

FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 364 37 57, fax 071 364 55 23.

1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT):

Cena: 2 397 000.00

Oferta z najniższą ceną: 2 397 000.00 / oferta z najwyższą ceną: 2 450 000.00

Waluta: PLN

SEKCJA IV: INNE INFORMACJE

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 09.05.2006
IV.1)
2) Liczba otrzymanych ofert: 3

3) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006


                                                                                                                                                   webmaster by